J*a Mediamarkt!!!

Vet ni vad jag läste för annons i tidningen i morse? Jo att samma dator som jag har, har mediamarkt på extrapris igen (samma pris som jag köpte min för)! Alltså, dom har sagt till mig att den där datorn går ej att få tag i och därför kunde jag ej få en ny och nu är den helt plötsligt på drive igen?! Hur kan det gå till?? Jävla skitpersonal på mediamarkt, jag hatar det stället!! Nu är jag så arg så på tisdag ska jag ringa konsumentverket sen ska jag ta med mig min butikschef (hon kan alla regler utantill) och åka ut till dem igen och kräva tillbaks mina pengar. Nu vill jag verkligen inte ha en ny dator av dem utan jag åker på elgiganten istället! GRRRRR!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gud, det verkar ju helt blåsta... om inte just din datormodell finns så ska de ju ge dig en annan likvärdig. idioter.

2008-03-22 @ 12:18:17
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0