jobbdax

Idag fick jag tillbaka min dator igen. Nu ska det bli intressant att se om den håller denna gång vilket jag inte tror. Men då vill jag ha en annan dator...

I alla fall så har jag varit på vattengymnastiken idag, det är så skönt efteråt när man har fått röra på sig lite. Jag mår bättre idag för igår låg jag å slöade och halvsov hela dagen för jag mådde illa. Det måste ha varit något jag ätit som gjorde att jag var helt utslagen. Efter gympan så var jag å hämtade datorn och passade på att fråga Lina på jobbet om vi skulle äta lunch. Det blidde en McDonaldsburgare =)

Nu har jag nyss sovit och vaknade av att försäkringskassan ringde. Hon skulle kolla med mig så alla uppgifter stämde, vilket jag litar på att dom gör (min arbetsivare har fyllt i papperet), hon sa oxå att jag får svar om havandeskapspenning den här veckan. Hon skulle skicka ett brev... spännande! Hoppas det blir beviljat, då är det inte mycket jobb kvar. Skulle vara såå skönt att få vila den sista månaden.

Jaa, nu ska jag ta och åka till jobbet. Ikväll får jag vara ensam eftersom C ska kolla på hockeyn och jag som inte är ett dugg intresserad ska titta på american idol och 100 höjdare istället =D

Nä, dags att klä på sig. tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0