kalas!

Idag ska vi på kalas. Trevligt trevligt. Det är christians systers man +dotter som fyller år. Synd bara att inte solen skiner istället för detta j*a regn! Då skulle snön smälta mycket fortare oxå... =)
.

I detta nu så håller jag på att tvätta. Jag förstår inte hur vi kan ha så mycket tvätt hela tiden, hur ska det då bli när vi är tre? Det bästa vore att ha en egen tvättmaskin men tyvärr får det inte plats i vår pluttiga läga. det får bli när vi skaffar större eller flyttar till hus. Jag hoppas ju såklart på det sistnämnda 8-)

Igår såg vi slutet på melodifestivalen sen en film om nån prinsessa som rymde från en tecknad film? Skitdålig tyckte jag så jag såg bara halva. Greys anatomi killen var med oxå men när man ser honom så tänker man ju bara på Dr Shepard så han passade lixom aldrig in.... i alla fall så var det en flopp enligt mig och jag skulle inte rekomendera den till barn över 7 år.

Nä nu ska jag dona lite här hemma innan det blir tårta. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0