kvälls uppdate.

Idag har jag shoppat. Jag har nämligen köpt en vårjacka (en till) som jag kan knäppa! japp, den gick runt hela stormagen, snygg var den oxå. Jag har även köpt en maskara som jag tror kan funka till mina allergiska ögon. Jag fick tag i en som passade till linsbärare/allergiker och det verkar som om den funkar. Inga kliatacker än så länge, peppar peppar....

Sedan vart det jobb som jag inte höll på att ta mig igenom bara för att jag hade gått på stan innan. Fy, jag hade så ont att det kändes som om jag skulle gå av.... Nä härmed ska jag bara ta det lungt innan jobbet de få dagarna jag har kvar.

Ikväll har hanna varit här och ätit sötsur fläskfilé gryta och christians brownies. Det vart även en del chips å vindruvor oxå. En riktig onsdagsmys framför hockeyn och fotbollen. Tyvärr vart det förlust för båda matcherna men det är ju inget som jag mår dåligt av ;-)

Imorgon har vi clubkväll på Vero. Det blir både frågeslinga (med ett par jeans som vinst), 10%  på hela sortimentet pluss en massa godis såklart. Alla medlemmar får även en liten present, kuligt va! Bara att komma in å handla 8-)


Nu är jag så trött att nu blir det sängen på studs. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0