ledig måndag

idag är jag ledig och var även det igår. Mycket skönt. Min rygg mår så mycket bättre nu när jag bara jobbar halvtid. Nu ska jag strax på vattenjympa oxå så det kan inte bli bättre. Det ska bli riktigt skönt att röra på sig lite. Efteråt vet jag inte vad jag ska göra men jag brukar bli så trött så jag kommer nog att behöva vila efteråt. Sedan skulle vi verkligen behöva bestämma oss i skötbordsfrågan. Vi kanske inte behöver något eller om vi ska köpa ett med hjul som vi kan ha i badrummet och rulla på sidan när man ska in i duschen. Jag såg att det fanns såna ihopvikbara också men orkar man vika upp den flera ggr per dag?
Vi hade ju tänkt ta ner hyllorna i lilla skrubben och göra ett skötbord ovanpå där. Men det verkar krångligt när vi inte ska bo här så länge, onödigt att förstöra kanske.... hmm, eller ska vi bara vänta och se hur stort behovet blir? Byta kan man ju göra vart som helst så länge det inte är nr 2 då man behöver vatten.... jaa det tåls att klura på.

Igår var en lugn söndag. Jag hälsa på hos kristina och vi spelade lite nintendo wii innan jag for på middag i kovland. Efter middagen for vi till farmor och farfar för lite fika. Semlor och chokladpudding, gott =)


Nä nu måste jag ordna inför badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0