modevisning

Kvällen vart helt ok. Dock ingen utgång. Vi surrade, åt god mat och tittade på modevisningen. Det var även ett sånguppträdande av en kille som hette Chris tror jag.

          

  


I väntan på att klockan skulle slå sju så gick jag omkring lite i gallerian. det finns ju så mycket butiker nu att man glömmer att gå in i vissa. Men jag strosade omkring på åhlens litegrann och hittade ett par söta jeansbrallor till lillen, jag tog en stl 62 så han har ngt att växa i. En liten 62:a måste jag säga...Trodde jag hade tagit stl 56 men såg senare att det var en stl större... det gör ju inget. Hellre lite stora än för små. Köpte även en korg till hatthyllan som jag kan lägga vantar och halsdukar i. Dom flyger ju ner på golvet hela tiden....



söta va?


Såg slutet på matchen oxå, späännade!! Men dom vann ju, duktiga timrå. Match måndag och tisdag oxå, äntligen är det här snart över.




Nä nu ska jag lyssna på vem som vann Lets dance innan jag somnar. Är såå trött!! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0