Morsning!

Idag går jag in i 7 månaden. Vad tiden går fort! Jag ska lägga upp en bild på min växande mage oxå men det får bli till kvällen. Nu tänkte jag försöka få tag i mamma som inte svarar. Tänkte att vi skulle åka och byta spjälsängen för vi har ångrat oss. Vi ska nog köpa en sådan som man kan ta av ena sidan på.... tror jag. hmm, eller är det onödigt. vet inte hur länge han kommer att använda den sängen lixom. samtidigt som det är bra att kunna ställa sängen vid vår säng med ena sidan borta så man kan lägga dit en hand. pluss att den är 100 ggr snyggare än den vi köpt och man slipper allt arbete =D

nu ska jag fprtsätta försöka nå mammsen men have a nice onsdag alla ni andra!

        
 

men visst är den vita mycket finare!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0