MVC-besök, 28 fulla veckor

Så idag har vi varit och hälsat på hos barnmorskan. Allt såg bara bra ut.

Järnvärde: 128
Blodtryck: hade sänkts lite, har glömt siffrorna, men det var bra.
SF-mått (magen): 28 cm
Vikt: +4,5 kg
Bebis hjärtljud: 148 slag/min


Nästa besök blir i v 31 och innan dess så har vi blivit inbjudna på föräldraträffar. Första träffen blir på förlossningen den 8 april, spännande. Resterande av träffarna är såklart på MVC centrum då man går igenom förlossning, amning och första tiden hemma. Det blir oxå ett besök på BVC eftersom det är dom som tar över sedan. Äntligen börjar det hända lite grejor =)

Nu tänkte jag vila lite innan jobbet. Funderar på om jag ska höra med annie å ante om vi ska hitta på något ikväll. Kanske mat på olearys =)


Å ni, vilket väder vi har idag! Vindstilla och sol. Välkommen våren! =)

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad bra att allt är prima.Du får en lugn och fin kille tror jag, nu ska jag till jobbet. Hejsvejs

2008-03-07 @ 15:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0