Nämen, vad nu då?

Vissa har då tur, Grattis Malin å Pålle som har blivit föräldrar!! Tänk att den lilla flickan ville komma ut 4 veckor för tidigt, jag är inte alls avundsjuk =P Den stolta pappan är hos oss och bastar för tillfället och så fort dom kommer in så måste jag ju fråga ut honom. Man blir ju så nyfiken! Hoppas det är min tur nästa gång!

Nu är jag sa sjukt trött för jag har minsann både jobbat och varit på vattenjympa såhär på mogonen. Idag hade vi en ny ledare på jympan som hade gjort om passat helt, så nu var det en massa hopp och stuts,vad trodde hon egentligen? Det gör ju faktiskt skitont att hoppa hela tiden, i alla fall i min rygg. Jag fick passa alla hopp å jympa på stället jag... Hon sa tom att hon hade inte själv varit gravid så hon visste inte hur passet passade oss. Jag tycker att det var bra bortsett från hoppen då =)

Dags för mig att vila och ladda batterierna, helt slut. Började jobba kl 8 imorse då vi skulle hänga om... phu men nu är det klart. Efter tuppluren ska jag ringa syster å höra vad hon och Love har för bus för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0