så var det helg

Idag efter mvc-besöket så vart det jobb som vanligt Det känns knappt att man jobbar när man jobbar så lite, man blir lite efter om allt som händer på jobbet. Jag försöker att släppa taget lite och inte stressa upp mig över det för jag ska ju trots allt inte jobba så mycket längre till. Får jag beviljad havandeskapspenning så går jag hem om 5 veckor annars går jag nog hem 3 veckor innan BF ändå så det är ungefär mellan 5-7 veckors jobb kvar beroende på hur allt artar sig. Barnmorskan hoppades oxå på att jag skulle få HP så jag fick vila och ta igen mig innan förlossning, med tanke på ryggvärk m.m. det är bra att få varva ner tyckte hon. Jag håller med =) Men så länge det är korta arbetsdagar så kan jag hålla ut ett tag till. Det är faktiskt skönt att komma ut lite.

Eftermiddagen och kvällen har tillbringats i strömås, kovland där mina farföräldrar och kompis K bor. Middagen blev hos farmor och farfar och kvällen spenderades med snacks hos kristina med katt. Natten får jag tillbringa ensam pga att C är hos en kompis på alnö och spelar TV-spel m.m, tråkigt men jag är så trött av dagens "äventyr" så nu blir det sängen på studs. Har snart läst ut boken jag lånat av K oxå, måste göra det så jag kan börja på min Om Bebis bok =)

hoppas vädret håller i sig i helgen så man får lite bar mark snart!

ja, det var det d, god natt då....

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Godnatt och sov så sött när du väl ska göra det. =}

2008-03-07 @ 23:52:13
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Katarina och Lovegos

Men vadå, barmark?!?! Nejdu, vi vill ha mer snö!!! Tror att jag har vädergudarna på min sida när jag säger det...hahaa, jag ser det snöar jag ser det snöar!
Superfin mage du har fått syster! Puss puss

2008-03-08 @ 09:47:36
URL: http://mrsmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0