sängbyte

idag var jag och bytte våran spjälsäng. Vi väntar nog med att montera ihop den i och med att det är nästan 3 mån kvar. Nu är det inte så många stora saker kvar att handla. Skötbordet ska vi nog ha i lillskrubben ändå på byrån där och en bärsele får vi låna av christians kompis. Han sa att vissa använder dom väldigt sällan, dom hade haft sin 2 ggr så han tyxckte vi kunde låna den på prov och tycker vi att det var toppen så är det ju bara att skaffa....

Jag var oxå in på babyproffsen och hämtade deras gratis-kit som bestod av en luktfri blöjsoptunna, blöjor, napp, prover på lite allt möjligt, amningsinlägg, tidningar m.m, väldigt uppskattat. Soppåsarna till tunnan kostade sedan 259:- så några såna blir det nog inte men man fick naturliktvis med en rulle nu. Det funkar säkert bra med vanliga påsar sen.

som middag ikväll blir det stuvade makaroner och köttbullar, såå gott =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Den vita spjälsängen är jätte fin!
Vi funderar också på att skaffa ngt liknade sen, men första tiden ska vi använda en vagga. Jag o mina syskon sov i den när vi var småbebisar, så det är en ganska rolig grej :-)

Hoppas att allt är bra med dig o bebben :-)

2008-03-05 @ 21:21:07
URL: http://www.majjjsan.blogg.se
Postat av: Emma

Visst kan man beställa gratis blöjor etc från pampers/libero med? Om du inte gjort det redan så gör det. Gratis är ju som bekant nice! :D

2008-03-06 @ 00:07:48
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0