soliga söndag

Idag är det faktiskt lite sol, eller det ser ut som om det är på väg att bli i alla fall. Härligt =) Tyvärr har jag sovit dåligt inatt, vaknade runt tre och var alldeles kallsvettig. Det kändes som om jag skulle kräkas och göra på mig på samma gång. BLÄ! Jag fick springa till badrummet och hade sedan väldigt svårt för att sova för det kändes som om varje sovställning var oskön och att jagg skulle kräkas hur jag än låg. Jag mår illa idag med och funderar nästan på att lägga mig ner igen. Tänk om jag fått masjuka eller nåt liknande?
När vi var på bitline i fredags så berättade hanna att hennes frisör hade haft magsjuka och jag drack ur hannas glas! Men det kan väl inte vara så långdraget... Det kanske beror på alla godsaker vi åt igår.

Igår, fredag så var jag hos farmor och farfar och åt middag. Där bjöds det på lax och pressad potatis, ååh så gott. Syrran, Chrille å Love var där dom med. När vi ätit kom min morbror och hans familj och blev oxå bjudna på lax. Det blev en liten släktmiddag med andra ord. Min christian var inte med för han hade sport att se på...
Efter middagen for jag ner till kristina och såg melodifestivalen där. Jag tycker att rätt låt vann även om jag inte alls gillar Perelli speciellt mycket. Men hennes låt kan nog gå bra i eurovision.

Christian har innebandycup idag och jag funderar på om jag ska åka dit och kika en sväng. Jag tror inte han har ätit så han blir nog glad om jag köper med mig en macka, vi har även tvättid idag men jag tror jag skjuter upp det tills imorgon. Jag är inte alls pigg på att tvätta just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0