Söndag...igen!

Jag har nyss suttit på ballisen och solat mig en stund. Riktigt skönt i solen men det är ju kallt i luften! Jag vart lite frusen så jag fick gå in och värma mig innan jag åker på jobbet.
Söndag idag igen då...! Lite less på den långa helgen nu men imorgon är det äntligen vardag! Och löning! Och bilbesiktning! Hur ska det gå för min lilla skrothög? Jag har ju lixom lagt av att vårda den så den har nu börjat rosta rejält! Konstigt är inte det eftersom jag inte har tvättat den sen i sommras. Fy skäms på mig. Igår så tog jag i alla fall mitt förnuft till fånga och for genom OK:s biltvätt. Tyvärr så har saltet, smutsen m.m bitit sig fast så den vart inte så mycket renare.....=( (Fast det är ju ren skit som min mamma brukar säga om det sitter kvar smuts när diskmaskinen diskat färdigt) 
Jag hoppas att besiktningsgubben ser nånting där under i alla fall! Nån har ju sparkat sönder min backspegel också så den kommer inte gå igenom i alla fall men vem vet, gubben kanske är blind? Haha, man kan ju alltid hoppas! =)

Ikväll tänkte jag faktiskt chocka och kolla på hockeyn. Slutspel å sånt är ju faktiskt, om jag måste erkänna, liiite intressant. Jag måste ju hejja på timrå så det går bra för dem.... Christian vart överlycklig. Är vi hemma så kan jag ju skumtitta samtidigt som jag surfar =)

Nä nu är det dags att åka på jobbet och avverka mina 3 timmar. Idag ska midseason-rean bort. Det är det bästa med de nya ägarna, att när rean är slut så är den slut och får då åka in på lagret igen. Bra!


Ha en mysig "söndag" ni alla som får vara lediga i solskenet!








Kul Jennifer att du hänger med på bloggen! Vet att jag är dålig med bilder men jag ska försöka bättra mig... Inte långt kvar nu tills ni är i sundsvall igen! =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, ja visst är hon bedårande :-)
Tänk snart är det inte långt kvar tills ni också har en liten plutt att gosa med.

Onsdag är den enda dag som vi inte kan träffas, min bror fyller år så vi ska gratta honom då.
Men förutom den dagen så kan vi precis när som helst :-)
Det är bara att ni hör av er då ni kan :-))

2008-03-24 @ 18:36:21
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0