1 rum med kök...

kan man tro att vi bor i nu.
Som sagt så är ju vår storTV på lagning för den bestämde sig för att gå sönder nu när jag är ensam hemma på dagarna. I alla fall så skulle vi få en låneTV men med vår vanliga tur så var alla låneTV utlånade, typiskt! Så nu har vi bara vår lilla 14-tums TV i sovrummet som vi tittar på.
Eftersom vi gör det mesta framför TVn så är det nu i sovrummet som vi spenderar våra dagar. Här äter vi, sover, ja allt bara för det är så tråkigt i TV-rummet nu. Det ser nog rätt roligt ut när en ligger och tittar på datorn och den andre ser på TV =)

Jag funderar på om jag ska tvätta alla bebiskläder idag då jag har noll att göra på schemat. Allt ska ju tvättas, sängkläder, vanliga kläder, filtar m.m. så det blir en hel del.
Igår köpte vi en skötväska oxå. Det blev en hyffsat enkel med lagomt många fack. Vissa är så stora och tunga och det blir ju verkligen otympligt att släpa omkring på en sån.


Nu ska jag i alla fall se DH-avsnittet som jag missade i tisdags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0