Doktorbesök

Tänkte bara skriva lite kort att besöket hos doktorn gick bra idag. Lillen har bra hörsel och han fick även lämna blod för ett PKU-test.
Doktorn gjorde också ett test för att se om Sigge hade gulsot då han blivit väldigt gul/brun i hyn. Testet hon tog på BB var väldigt högt men hon skickade även iväg blod på kontroll och dom visade att värdena var lägre än vad som sagts och vi slapp bli inlagda på vårdhotellet för solning. Skönt, då jag verkligen inte har nån lust att sova på sjukhuset igen, jag vill bara ligga hemma å gosa me lillen i vår egen säng... Hudfärgen skulle bli bättre bara han åt, kissade och bajsade, vilket han gör.... =)

Nu ska vi ta och äta lite middag, christian gör fläskfile och potatisgratäng och skämmer bort mig totalt nu när jag har så ont och är så trött, han är guld värd min älskling!


Tack än en gång för alla gratulationer och lyckönskningar, tyvärr orkar/hinner vi inte svara på alla sms eller samtal men ni ska veta att vi är superglada och vi vill inget hellre än att visa upp honom för alla men tyvärr är orken begränsad....



image76






Hej svej från lilla familjen Ohlsson/Andersson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0