Första badet

Idag blir Sigge 2 veckor gammal, det firade vi med att ta första badet. Han frös när vi klädde av honom så då skrek han lite sen vart han väldigt förvånad av att hamna i vatten så han tystnade direkt och efter lite gnäll så bestämde han sig rätt snart för att det var nog ganska skönt ändå.

image86
Av med kläderna för första doppet

image87
Tvättas bör man....

image88
Mysigt


Efter badet fick han ligga naken i vår säng för lite babymassage sen virade vi in honom i filtar för lite mys. Ganska snart brann han av i täcket och nu ligger han och lurar här i soffan med oss.

Jag och christian ska nu se klart en film som vi började se igår. Jag är tyvärr trött de flesta kvällarna så det brukar bli tidig kväll men nu har jag sovit en sväng så nu är jag rätt pigg. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Kolla gärna in mina bilder!

2008-05-28 @ 21:52:08
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Solle ~

Åhh, vilken gullig liten knodd ni har! :)
Ha en trevlig kväll!

Mvh Solle ~

2008-05-28 @ 22:09:48
URL: http://www.solles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0