Bullbak

Här hemma har vi nästan nyss vaknat, vi har legat och myst i sängen en halvtimme oxå.  Sigge står och bajjar i gåstolen och jag ska snart ta och göra en smarrig GI-frukost. Idag är det ju vägningsdag för mig men vette fasen om jag har lust att kolla efter, det har fuskats både fredag och lördag, tyvärr.

Efter frukost så ska jag ta och bylsa på min lille prins och sedan bege oss till konsum, här ska bakas bullar! Jag är så sugen att baka idag, det var längesen. Christian ska ju jobba och vad är inte ett bättre tidsfördriv än bullbak?

Idag kommer min vagn oxå, ska bli himla skönt då jag nu kör syrrans resevagn. Den är inte superlätt att styra kan jag erkänna, den styr mest som den vill den.
 Vi hämtar vagnen hos Emma ikväll när vi åker hem från babysimmet.Jag hade  såntur igår för jag ringde Emma för att höra om jag skulle komma och hälsa på och då får jag till svar att hon är i uppsala, Uppsala! Där finns ju min vagn! Snäll som hon är så tar dom med sig den i bilen så slipper vi ta den via bussgods, SNÄLLT!!

Nu måste vi klä på oss, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0