falskt alarm

Det blidde ingen bebis idag, det var falskt alarm, tråååkigt! Men som sagt, den som väntar på något gott....

C är ute och kör och jag å Siggeplutt leker och lyssnar på musik. Han har nyss VRÄKT i sig sin gröt och ska strax sova (kl21 är det greys och då ska det vara barnfritt). Christian ringde nyss från affärn och tänkte köpa ett annat märke på vällingen för att se om han gillar den bättre. Det är så tråkigt att han inte vill ha den för då kunde jag sluta amma nu om jag ville. Han äter knappt från mig längre och älskar ju verkligen mat så det känns ju lite roligare med det. Men han måste ju ha mat nattetid och då finns det inget annat alternativ än att amma honom. Jag ska försöka ge honom lite vatten om natten istället för att se om det går över, han kanske bara är törstig (ett knep jag läste på internet).

Annars så är allt bara prima med vår lilla kille, det är så skönt att sprutan är över och att det gick bra hoppas det går lika smärtfritt nästa gång. Nu ska jag se om sigge är trött han är en aning gnällig för tillfället. Han är sur i gåstolen för att han kommer inte frammåt utan han hoppar bara och blir sedan frustrerad för han vill frammåt. Han blandar lixom ihop med hoppgungan.

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0