Gnäll och kväll

Idag har jag å lilleplutt varit runt på olika möbelaffärer med Lina. Jag skulle så hemskt gärna vilja ha en nya soffa men det är väl ingen mening att köpa nåt sånt förrän man har flyttat och vet hur vi kommer att bo. Massa fint såg vi i alla fall men jag får hålla mig ifrån att köpa något i möbelväg ett tag till.
Efter vi hade fikat och sigge ätit sin pure så for vi till babysången. Sigge blev trött och gnällig efter ett tag så när vi haft fikastund så hämtade vi vagnen i bilen och gick ner på stan, jag skulle på banken och tänkte att vi kunde ju likabra vänta tills Christian slutade kl16.
På väg hem så gick jag förbi kupan, röda korset och fyndade två små skor till Sigge, 20 spänn st! Ett av paren var stl 23 tror jag så det får bli till våren.

Idag gjorde jag smarrig tacogratäng till middag, det var supergott! Jag kan ju berätta att trots allt fusk förra veckan så lyckades jag ändå gå ner nästan 2kg, inte illa va! Bara 6-8kg kvar nudå =) Imorgon ska jag minsann gå en långpromis med min nya vagn, som jag förövrigt älskar! Den är så himla lätt att lyfta ur och i bilen plus upp för våra trappor i huset, skönt för ryggen oxå!

Nu ska jag glo på TV innan det är dags för Sigge att få smaka välling för första gången, spännande att se vad han tycker! Han är inte direkt hajp på hur man gör när man dricker ur flaska men han måste ju lära sig nångång. Han är så himla gnällig ikväll oxå, förkyld och snorig. Vi fick avboka vaccinationen imorgon oxå, igen... Men man vill ju inte riskera att han blir superdålig igen utan den blev framflyttad till nästa vecka.



Söta va? Lätt värda 40 spänn!


Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0