Goda lussebullar

Här sitter jag och smaskar lussekatter och lyssnar på musik. Lillen sover och jag har tänt ljus överallt och har mitt eget höstmys såhär mitt på dagen, jag har även tvättat 3 maskiner eftersom jag inte hann klart allt igår.  Om ca 2 timmar så kommer Hanna och Christian hem/hit från sina jobb och då blir det middag så det ska jag sätta igång med snart, fiskpinnar med hemmagjord potatismos, smaskens!

Har nyss blivit uppdaterad om att det är en bebis på gång i alla fall! Det kan ju ta evigheter ändå men så spännande när man nu vet att det har startat... det vore så roligt om den kom inatt för då blir det exakt 6månader emellan deras och våran bebbe (plus att det blir ett lätt datum att komma ihåg ;-)  ) men ifall den kommer redan nu ikväll så prickar jag in rätt dag som jag gissade! Det spelar ingen roll, bara kom nudå!

Nä nu ska jag mysa vidare, bara EN lussekatt till....

Kommentarer
Postat av: Malin

Så gott med lussebullar!

Det måste jag också försöka baka ngn dag :-)



Jag och Evelina tänkte nog ta en sväng på kyrkis imorgon. Vilken tid tänkte du gå dit?

2008-11-13 @ 17:46:08
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kan ta bilen bort till dig så kan vi göra sällskap ner. Om det är Ok med dig?



Hör av dig då du vaknat imorgon :-)

2008-11-13 @ 18:59:30
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0