IKEA

Nu sitter vi här i soffan, påkläddsa och klara i väntan på att IKEA ska öppna. Jag och sigge tänkte åka dit och kika lite. Snart ska man ju plocka fram alla julsaker så jag ska kika lite på sånt, samt gå på bolaget och köpa nån julklapp. Börjar man lite smått så behöver man inte få panik sedan närmare jul.

En grej jag funderar på är ifall försäkringskassan gör sina utbetalningar nån dag tidigare som arbetsgivarna brukar göra? Annars så får jag ju pengar den 26e och då betyder det ju att vi måste köpa allting på denna lön som kommer...hmmm, LITE panik får man ju....

Imorse vaknade jag av ett bankande och när jag slog upp ögonen så såg jag att det var ju Sigge som hade kommit på att om man bankar på sänggavaln så får man fram ett väldigt roligt och högt ljud! Han låg där och bankade för fullt med ena handen precis som om han visst hur han skulle väcka mig. Nu ska vi bara äta frukost och sätta på sigge sina kläder sen bär det av till birsta strax innan tio! Have a nie torsdag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har blivit utmanad i min blogg, hoppas att du vill anta utmaningen! :)

2008-11-06 @ 21:48:13
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0