Klädparty

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli halv sju då jag och siggeplutt ska iväg på klädparty igen hos en tjej från min babysång, denna gångrn är det inte me and i utan ett annat märke, har helt glömt bort namnet.

Vi kom nyss hem från mamma och pappa där vi har varit och ätit farsdagsmiddag - en dag senare. Igår var hela familjen upptagen på annat håll så vi firade och uppvaktade idag istället, räksoppa till förrätt, kött till middag  och chokladmousse till efterrätt plus några av mina bullar som jag bakade i förmiddags. Jag var så duktig och höll mig ifrån alla konhydrater hela dagen, tills nu då jag kom hem då jag tjuvåt en bulle. vi lär ju fika hos Kajsa och Klara ikväll oxå så jag kan likagärna ta en bulle bla bla bla.

Imorgon är det dags för vaccinationssprutan, då ska det bli av, en halv dos. Vi får se hur det går, förhoppningsvis går det bättre än sist.

Dags att fixa iordning oss för att åka snart. Hej svej!


Tuff kille i Pelles keps


Sötnosen våran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0