Lugn natt

Sigge sov hyffsat bra inatt, han gnällde och var irriterad ett par ggr pga snoret men är man inte där och pillar så fort så somnar han om, jag tror alltid att han är vaken men han jämrar sig mycket i sömnen har jag märkt. Han åt en gång vid 02 sen sov vi till 08.45 imorse, gud så länge! Tyvärr känner man sig ändå inte riktigt utvilad men jag ska ta mig en liten lur sedan.

Idag tänkte vi gå ner på stan en sväng för där bjuds det på varm choklad och peppisar i samband med Lyslördag. Hoppas att C har spelat färdigt sin innebandy då så han kan följa med...

Nu ska jag ta reda på min snoriga plutt som numera kutar omkring (i den mån det går i våran lilla lght) i gåstolen. Han är för söt!


Hej svej

Kommentarer
Postat av: vickan

okej vet inte riktigt vart det är...men du kan väll säga till när du ska dit nån gång/dag så kan vi slå följe =)

2008-11-22 @ 13:50:49
URL: http://www.victoriawallin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0