Tagen på bar gärning!

Plötsligt blev det väldigt tyst och stilla här hemma och jag anade direkt att det var nåt bus på gång, stackars min blomma:







Buspojke!




Idag var vi in till stan och lunchade med pappa på Sandys. Smörgås för mig och sallad till C. Tyvärr hade stället ingen barnstol så Siggeplutt fick sitta på min jacka i fönstret istället.




Busigt


Pappa C


Mamma mu



Ikväll blev vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Min syster och bror resp familjer var oxå där, en massa barn alltså! Blir en stojig med rolig jul, tänk så kul dom ska ha när dom blir lite äldre...

broschyr jag beställt på nätet





Nu ska jag strax kolla på ugly betty och DHW sen stupa i säng. Jag är dötrött. Imorgon ska vi på kyrkis sen ska jag julstöka här hemma för det är ju snart första advent!

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vilken busunge!=) Den otroligt söt sådan!

Här kommer iaf receptet på Non Stopkakorna



1 stor påse Non Stop ( 250g)

2 ägg

3dl socker

125g smält smör

2tsk vaniljsocker

4 1/2 dl vetemjöl

1tsk bakpulver



Ugn 175 grader



Gör såhär



1. Hacka chokladlinerna. Spara några till dekoration.



2.Vispa ägg o socker. Rör ner smör o vaniljsocker.



3.Blanda mjöl och bakpulver. Tillsätt mjölblandningen o hackade chokladen i äggsmeten.



4.Klicka ut smeten på en plåt klädd med bakplåtspapper. Dekorera kakorna med de sparade linserna. Grädda i mitten av ugnen i ca 15 min.



Lycka till=)

2008-11-25 @ 20:18:33
URL: http://jennyfransson.blogg.se/
Postat av: Carina Edström

gällande broschyren du beställt, så vill jag bara råda dig till att lyssna på dig själv och ta inte allt bokstavligt som står i broschyren. Det kan kännas ganska hårt att köra som det står i den. Jag har haft den och provat. Man kan välja att gå en egen väg som känns bättre i hjärtat!

kram, Carina

2008-11-25 @ 23:04:28
URL: http://carouschka.blogspot.com
Postat av: Carina Edström

ja, man kan ju alltidk läsa i den och ta till några tips. Jag provade den på mitt mellanbarn, och nu i efterhand tycker jag att den är för hård. Ångrade mig och kände mig som en usel mor några år senare. Så med trean så gjorde vi en variant av den metoden och den känner jag mig mer nöjd med!

Lycka till!

2008-11-26 @ 20:41:30
URL: http://carouschka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0