Torsdag

Tröttsamt att inte kunna sova på nättarna, jag fattar inte vad det är för fel på mig, jag ligger vaken hela nättaerna och kan inte sova! Jag blir så less för jag ÄR trött. Jag kanske borde börja träna på nåt sett så jag är mer trött i kroppen... Jag får även skitont i nacken när jag inte kan sova, vrider och vänder mig hela tiden.
Sigge han sover, I alla fall mestadels av natten... precis när klockan börjar bli runt 05 så brukar han vakna till och då brukar jag precis ha kommit in i djupsömn... störande eller hur? Chrsitian han vaknar inte ens om det skulle bli jordbävning så han är inte till mycket hjälp heller........

Idag ska vi kolla in den nya barnbutiken på storgatan. Sigge behöver byxor, han växer ur allt alldeles för fort. Sen har vi ju två nyfödda sessor oxå som måste få sig varsin present. Birsta blir det nog oxå, om vi orkar. Kasnske åker vi och leker med Elicia som skulle vara hos sin farmor idag (min mamma, sigges mormor).

Syster ringde igår och berättade att hon och Lykke mådde bra. Katetern är nu borttagen och det som troddes vara en sten var inget annat än en bebis som låg och klämde på fel ställe. Nu när lillan är borta så funkar kisseriet precis som det ska, tänka sig vad en bebis på fel plats kan ställa till det!

Nu måste jag lägga en trött bebis som tippar hela tiden, han orkar inte sitta när han är trött och sen ska jag städa. Om 2 helger ska allt julpynt upp, mysigt!


 
Trivs som firren i vattnet gör han i sin nya vagn!




glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0