Välling = Ingen höjdare!

Välling var inte så gott tyckte Sigge, tråkigt, hade varit mysigt med lite välling på kvällen. Fast han ville inte ha någon gröt heller ikväll och den älskar han, det vet jag. Jag ska prova fler ggr, när han är piggare. Han är så himla gnällig, måste vara för att han är förkyld, nu kan det väl ändå inte komma flera tänder?
I alla fall så tog jag tempen för han var kokhet om pannan och kall om fötterna men den visade bara 37,5, och det är bara lite varmare än vanligt, ingen feber alltså.

Vad ska man göra imorgon då? Om Sigge är lite piggare kanske vi går ner till kyrkis, bara till sångstunden i alla fall, sen en lång promenad skulle sitta fint, bara det inte regnar!


Nu har våran lillkille somnat så nu ska jag se nya avsnittet av Desperet housewifes. Adios!


Kollade bland våra foton och hittade dessa på sigge när han var alldeles ny. Tror att det är Annies Andreas som tagit dem:





Hade glömt vad mörhyad han var... Ser ut som en docka!


Långt mörkt hår...

Det var tider det, snart kommer Annies bäbis oxå, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0