21.30...

Och vi ligger i sängen, jag och Sigge alltså. C jobbar ju natt. Lillplutten sover och jag hade tråkigt så jag lade mig här bredvid och tänkte kolla på sex and the city-filmen men såg nu till min besvikelse att Christian har tagit bort den!! Det borde vara straffbart, hur kan man ta bort den bästa filmen ever?? Hur som helst så får han fixa tillbaks den för den vill jag ha kvar, istället får jag väl blogga då.

Idag har vi varit en snabbis till birsta för att handla en present till kusin Oskar som fyller år på måndag. Kalaset är imorgon så vi får se hur duktigt jag är men godsakerna. Bjuds det på den goda kola-tårtan så ska jag absolut ha en bit, jag älskar den! Men jag ska försöka vara duktig, ikväll blev det både sibylla och godis, ja nån lyx måste man ju få ha när man är ensam hemma själv med knodd.

Nu är jag för trött för att skriva mer, måste lyfta över lillen i sin säng, hej svej!


Provsitter dockans vagn



Åh sa bra man nådde alla leksaker härifrån



GLAD! Ser ni den ena tanden?? Sååå söt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, vilken sötplutt!!

2008-11-01 @ 07:39:56
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0