På barnvagnsjakt

Idag har jag varit och tittat på barnvagnar med en kompis. Jag hittade en av intresse och den var även på 1000kr rabatt. Tyvärr var det sista dagen idag för det erbjudandet men tjejen i butiken sa att om jag hör av mig imorgon så kan jag få köpa den till det priset ändå, så fort jag kollat på vagnen som jag ska titta på imorgon så ska jag bestämma mig.

Efter vi varit på barnenshus och babyproffsen så for vi hem till annie och åt nybakad sockerkaka och drack äppelcider, mycket gott. Vid två tiden så for jag hem igen för att förbereda maten som jag och C skulle äta i eftermiddag.  Sigge somnade i bilen på väg hem så då passade även jag på att ta mig en lur, en välbehövd sådan då jag sovit dåligt natten som var. Strax efter 15 så vaknade Sigge igen och jag fick skynda mig att laga mat, 16.15 skulle jag vara i Birsta för att hämta C, vi skulle ju på babysim idag, första träffen. Inget bad första gången men nästa gång så, jag längtar ska bli så kul!
Ikväll har jag bakat eftersom det är jag som ska bjuda på fika imorgon på sången, hoppas att det räcker, jag räknar på att vi är ca 15 st....hmm....

Nu har både jag och C legat bredvid Sigge och försökt få honom att somna men han vägrar, det slutade med att jag fick amma honom. Åååh, vilken tjurskallig bebis! Han är sååå trött man han vägrar blunda, vi spelar till och med speldosa för honom...




Mysig sovstund i vagnen...




Adjöken för ikväll!







ps, idag är det 3 veckor kvar till Sigges kompis beräknas komma, vi längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0