Fika på Norra

Idag har vi varit duktig och varit ute mestadels av dagen. Jag och Sigge har nämligen varit på Norra Berget idag igen och fikat med Maria och Hila plus Hildas flicka, Lea. Fint väder  var det men lte väl kyliga vindar kanske. Men det var hur mysigt som helst, vi hade med oss varm choklad och ciabattabröd med philidelphiaost, skinka och paprika. Till efterrätt hade Hilda tagit med sig kaffe och kladdkaka i små folieformar, väldigt praktiskt och supergott! Sigge valde att sova nästan hela tiden, men inte gjorde det något, då kunde jag ju dricka alla varma drycker med nemas problemas.

I eftermiddags så tog jag med mig familjen på en promenad. Vi gick upp mot södermalm och kollade in huset som vi ska kika på en lägenhet i på torsdag. Hoppas det kan vara något av intresse!

Nu börjar ju Ugly Betty tätt följt av DH så det är en fin kväll vi har framför oss. Imorgon är det dags för kyrkis igen!
 






Soligt på Norra


Hilda och Lea


jag med min gofis




Tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0