Första bajskorven

Imorse vaknade jag av att Christian tog med sig Sigge ut ur sovrummet för att byta morgonblöjan. Det tog inte många minuter förrän han öppnade dörren och stoppade in huvudet och sa "SIGGE HAR BAJSAT EN BAJSKORV!"
Jag var tvungen att tänka efter lite vad jag nyss hade hört men svarade sedan "Åh, vad spännande" och Christian fortsätter "ja jag hörde att han låg och klämde ett tag och sedan kom det ut en BAJSKORV! Blöjan ligger därinne i påsen" (precis som om jag ville se den).... (okej, jag erkänner då, jag tittade...) ;-)

Haha, jag har aldrig varit med om en stoltare pappa, som ni märker så blir man ju väldigt faschinerad av minsta lilla framsteg som sin bebis gör. Detta betyder ju att han får i sig sin pure i alla fall! =)

Nåja, nu ska jag och Sigge skjutsa ut C till jobbet, först ska vi kolla på vagnen. Tjejen ska möta oss i stan. Sedan ska vi handla så att jag kan baka till sången..


hej svej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja tänka att man t.o.m blir alldeles tills sig när ens barns bajs ändrar konsistens.



Lilla Sigge börjar bli stor :-)



Förresten, blir det nge kyrkis på onsdag för er?

2008-10-20 @ 11:45:01
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och du får gärna lägga till mig som favorit på bloggkoll.se :P

2008-10-20 @ 11:55:36
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Malin

Hade verkligen varit super mysigt att följa med. Men tyvärr så säger plånboken i från :-(

Hatar att vara fattig!!

2008-10-20 @ 14:01:08
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0