Första dagen..

Idag ska jag börja äta nyttigt. Eller nyttigt är det ju egentligen kanske inte då denna diet går ut på att äta fett. >Jag ska ge det några veckor så får vi se hur det går. Skulle vara kung om jag kunde gå ner 8-10kg till jul (så man kan äta upp alla kilon då). Nu har jag nyss ätit min första frukost som bestod av ägg, bacon, salladf och keso. Mycket gott! För mig gör det inte så mycket att skippa bröd, potatis och ris men pasta däremot och bulgur, det gillar jag ju... Man vänjer sig nog, som Christians kompis sa, (som förövrig nu har gått ner 12kg).

Nu ska jag klä på barnet och sedan traska runt sidsjön. Det är ju ett sådant härligt väder ute. Kanske jag ska höra om Malin och Evelina vill följa med så man får lite sällis.
I eftermiddag kanske jag bakar, jag är lite sugen på det. Bullar faktiskt... Ja jag ska ju inte äta några själv men det är ju bra att ha hemma om man får besök. Sedan ska jag nog tvätta lite. C är ute och kör bil idag.


Hej svej!!



Sigge i kusin Melkers knä

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh, vad duktig Sigge är som har fattat poängen med hoppgungan!Förresten, hur gör man när man ska

lägga in filmer i bloggen?



Hoppas ni får en bra måndag :-)



Ps. Blir inget kyrkis på kultur för oss idag. De ska komma hit och installera en elmätare. Kan inte lämna Kali ensam då, haha



2008-10-27 @ 09:46:03
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0