God kväll

Imorgon ska vi på 3-års kalas, kusin Elicia fyller år! Tyvärr jobbar Christian så han missar tårtan...
Imorgon ska vi även på lägenhetsvisning kl 12. Eftersom C jobbar ända ute i Birsta så måste jag både hämta honom och sen skjutsa tillbaka honom, men vad gör man inte?.
Lägenheten ligger på Östermalm nånstans och är en 3a på 100kvm!!! Jag hoppas hoppas hoppas att den är fin och att vi får den, det skulle vara en sån lättnad att slippa bo i vår lilla 2a på 56kvm...! Åååh, 100 lyxiga kvm, nästan dubbelt så stor som vår nuvarande lgt, vilken dröm =)

Nu har jag precis nattat lillen, han har aldrig varit lätt att få att sova, jag måste nästan alltid amma honom till söms. Vår bvc-sköterska sa att gör man det så blir dom tyvärr vana vid det. Men vad ska man göra då? Han bara skriker om man lägger ner honom, även om vi ligger bredvid honom i vår säng. Vi har även testat bära honom till söms men det funkar inte heller. Hoppas det ändrar på sig framöver.


Nu ska jag se på nåt som C har på datorn. Over and out.




Det går vilt till när Sigge ska äta mat:



Majs-&potatispure är gott......




....mycket gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0