Hungrig!

Jag sitter här och väntar på att C ska komma hem. Jag är vrååålhungrig!! Vi ska äta kyckling och det är ju lång tillagningstid på det oxå, jag kommer nog att hungra ihjäl....  Jag är så jäkla sugen på naturgodis oxå så ikväll blir det en påse av det, mums mums...

Sigge han sitter i hoppgungan för tillfället, han börjar fatta hur man gör nu. Han har även fått en hel portion med brockolipure förut. Han är så himla duktig med maten, det kommer inte alls att bli några problem att sluta amma men jag tänker ändå fortsätta tills han är minst 6 månader, sen ska jag trappa ner. Det ska bli helt underbart att kunna göra lite ensamsaker. Jag är så sugen att gå på en riktigt fest oxå, dricka sig full för en gångs skull och att kunna åka till en kompis en kväll utan att behöva tänka på att jag ska amma om 3 timmar.... Längtar!


Nä jag är för trött för att skriva mer. Måste ringa och höra om han kommer snart, min mage kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0