IKEA & OVERALL

Strax ska vi iväg till IKEA och birsta city för att inhandla en overall till siggeplutt. Det är ju för fasen snö ute idag plus att det kändes väldigt kyligt och då måste han ju ha en overall, tänk att vi fortfarande inte köpt någon. Han har lixom haft sin jacka sålänge. Jag ska även in en sväng på IKEA för att köpa några ljusstakar som jagg såg de hade annons på.

Nu håller C på att mata Sigge med mat, det är så sällan han är hemma när det är mattdags så han gjorde det så gärna idag. Lite kvalitetstid med sin son lixom. Inna vi åker ska jag svänga förbi mammamias babyshop på storgatan, såg att dom oxå sålde UJ så jag ska kika till priserna bara.


Nu är jag så sjukt sugen på godis så kanske man ska vara lite onyttig idag (igen) jag har ju nästan g¨ått ner 2 kg på en halv vecka så det måste man ju få lyxa till med, eller om jag ska hålla mig imorgons fredagsmys.


hej svej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0