Kvällsblogg

Det blev ingen kyrkis idag. Det var öppet men vi kände att det vore mysigare att gå och fika så vi begav oss hela gänget(kan vi ha varit 8st?) med barnvagnar och spädisar till cafe Barista i Galleria IN istället. De har ju även köpt upp gamla MIQS lokal så nu finns där även en "undervåning". Där fanns det gott om plats för alla våra vagnar, det såg rätt kul ut och folk glodde som tokar när de passerade oss. Trevligt var det i alla fall, man umgås på ett helt annat sätt när man fikar och pratar än när man är på sången och sjunger, då är det strikta regler om att man ska sjunga när det är sångstund, inte prata.
Vi var några som bestämde oss för att gå och bada med smättingarna oxå, det blir kul!

Nu har vi nyss ätit lax och ris med citrongräddsås (ist för ris så blev det en blomkålsstuvning för mig), det var riktigt suuupergott och det bästa är att det blir över till lunchen imorgon. Åt en mörk chokladbit förut oxå för jag blev lite småskakis i kroppen.

Ja imorgon då, dags för sprutan. ...Jo jag tjatatar men jag gruvar mig så himla mycket! Han har det redan så jobbigt med tänder m.m så en spruta på detta måste ju bli hysteriskt jobbigt för honom. Stackars min lilla plutt. Jag glömde även att köpa alvedon på stan idag men jag har en supp hemma så jag får köpa mer imorgon.

Ja ja, håll tummen för Siggeluring imorgon då! Nu ska jag se nya avsnittet av DHW, lyckos mig!





Supersnygg i sin 10-gruppen tröja!




Hej dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0