Måndag

Jag har precis duschat och klätt på mig, sigge sover i vagnen. När han vaknar ska vi käka sen bär detav  in till stan för att träffa några av mammorna+barn från babysången. Vi tänkte gå till kulturmagasinet för att kolla in kyrkis där men jag tror nog att dom oxå har höstlov, som alla andra öppna förskolor. Men vi tänkte ifall det är stängt så tar vi en fika på stan istället (endast kaffe för mig, helst med grädde i...usch).

Igår fick jag en konstig huvudvärk, det beror nog på att man inte ätit några kolhydrater. Tog en banan och det gick över, i alla fall för en stund. Jag som ammar ska ju inte vara så stenhård men det gick väldigt bra ändå. Man håller sig ovanligt mätt länge på massa fett.

Inatt har Sigge varit SKITJOBBIG! han har vridit och vänt dig hela natten (sovit bredvid mig i sängen), vaknat och skrikit, åmat och jämrat sig för fullt, jag har alltså inte sovit ett skvatt. Som tur är började C sent idag så jag fick sovmorgon annars hade jag nog inte orkat gå nånstans idag.
Undra om det är tänder eller om det är magen? Han beter sig nästan som om det vore magen... Han har blivit så himla gasigoxå sen man började med maten.Spädbarn är ju en enda stor gåta.... Tur att vi ska på BVC imorgon så jag kan fråga!
Fyyyy vaccinationssprutan imorgon, gruvsamt!! Vi får ta det som det kommer, idag ska jag iaf köpa alvedon till lillen.


Nu vaknar Sigge, dags att mata och äta, hej då-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0