Oplanerat

Inget på schemat idag. Tråkigt väder är det oxå annars har man ju kunnat gått till stan och lämna igen en del plagg som inte passade... Men jag har ingen lust.

Vi vaknade vid halv tio idag efter att ha sovit en till sväng, för 07 imorse blev jag väckt av världens brakare så jag var tvungen att byta blöja. Det konstiga var att han vaknade inte själv, jag tände lampan men han fortsatte att blunda och jämra sig som sedan gick över i skrik. Då smekte jag honom på kinden men när inte det funkade så lyfte upp honom men han vaknade inte ändå utan fortsatte att skrika. Inte förrän jag knäppte med fingrarna så vaknade han till och var alldeles förvånad, jättekonstigt, är det vad man kallar för nattskräck? Fast på morgonen? Detta har hänt några ggr förut men precis när vi lagt honom, men kan så små barn oxå drabbas av nattskräck? Jag får nog titta runt på internet, det är nästan lite läskigt när man inte vaknar!

Nu ska jag ta mig en dusch sedan ska jag leka lite med lillen. Han behöver nya leksaker, han verkar ha lessnat på gymet. Om han ändå vore lite längre så kunde han ju sitta i gåstolen men tyvärr är han för kort och det lägsta läget är ändå för högt för honom.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men stackars lilla Sigge som verkar drömma hemska drömmar. Kanske det beror på att han växer??



Ska ni på Kyrkis imorgon?? För visst hade de öppet då?

2008-10-02 @ 16:10:58
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0