Öppna förskolan & föräldraträff

Imorse fick jag sovmorgon igen, ända till 08.15. Vi låg kvar ända till 08.30, så skööönt!

Idag hade vi bestämt med malin och evelina att vi skulle gå på kyrkis igen. Det startar ju redan 09.00 men eftersom vi tog sovmorgon så blev vi sen, vi kom inte dit förrän 10.30, lagomt till sångstunden.
Jag försöker ge sigge några skedar gröt till andra målet så därför blev det lite knepigt med tiden. Nästa gång kan jag ju ta med mig men eftersom det är bara smakisar så vill man ju slippa att bära med sig mat. Han gillar gröt i alla fall, det är så kul att mata oxå! Tänk om nån månad så är min bebis inte helt beroende av bara mig längre, känns lite sorgligt, det är ju något speciellt "band" man får genom att amma. Man klagar på att det är jobbigt och man blir bunden men samtidigt är det ju väldigt mysigt och speciellt oxå! Men det blir ju kul för Christian som då blir lite mer delaktig på matfronten.

Efter kyrkis så hade vi vårt första möte på föräldraträffen. Den här gången så var det samma personer som vi hade på föräldrautbildningen så det var kul att se resultatet på allas magar. Bebbarna var ju mer jämngamla så jag är nöjd, det var mycket roligare än i min förra grupp.

När vi kom hem igen så var vi hungriga så vi bestämde oss för att käka middag på Olearys. Det blev varsin burgare, gott gott, Sigge han sov hela tiden så vi kunde äta ostört.

Imorgon är det dags för Arvids dop, så det är vad som står på schemat imorgon. Christian han jobbar som vanligt.


Nu ska vi mysa framför TVn med naturgodis och film. Hej svej.



Småttingarna leker



Vink vink


Love visar hur det går till på kyrkis



Nånting verkar väldigt intressant


En gladskit


En goskit


Love håller låda


Hmm...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, vilka sötnosar!

2008-10-04 @ 15:45:54
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0