Sigge hoppeli-hoppar hoppgunga

Nu har han fattat grejen med hoppgungan oxå, enjoy:








Nu ska vi se film här hemma, Sigge har nyss vaknat... Han somnade 19 så fort jag lade honom i sängen men vaknade tyvärr en timme senare och ville INTE somna om. Han åt gröt till kvällen och jag tror att han åt för mycket. Det är det som är det svåra med en baby som gillar all mat, han äter och äter tills han kr'äks, så han fick nog ont i magen.


Nåja godkväll, nu ska jag äta godis som christian var och köpte, jag beställde en pollypåse (sista kvällen med godis) och hem kommer han med nåt helt annat för det hade han glömt, att jag ville ha polly alltså... Jag blev skitsur kan jag erkänna men men, godis som godis. Huvudsaken att det var choklad!

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: moster

Men vilken duktig kille då, moster är såå stolt!!

Puss puss

2008-10-25 @ 21:02:22
URL: http://mrsmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0