Sköna kväll

En hel kväll har nu snart gått utan att lillplutten har vaknat, härligt!

Vi har tittat på lyxfällan ikväll, ett av mina favoprogram. Helt sjukt vad folk gör med sina pengar... Jag ska lära Sigge allt om hemska kreditkort, såna har man ju använt själv och dom gör bara livet surt för en.

Imorgon är det min favoday of the week, nämligen FREDAG! Det betyder att jag ska hämta min vagn... Frågan är om jag kommer att ångra mig att jag inte köpte en annan trehjuling, vi får se, isåfall är det ju bara att sälja den igen . Jag ska i alla fall köpa ny klädsel för denna var en aning solblekt sen är det bara att rulla på. Sigge kommer att bli ett riktigt happyface i sin nya sittvagn!



Den 15okt gott folk, är jag minsann bjuden på fest, inflyttningsfest till och med! Då får siggeplutt vara hemma med pappsen själv, kanske man ska börja med vällingen lite innan då eller om jag ska sätta igång med urpumpningen nu. Det är ju så jobbigt att pumpa ur tycker jag, min bröstpump har verkligen inte gjort sig förtjänt av priset.

Dags att snaska godis, på måndag ska jag börja äta nyttigt för 100gången. Vi får väl se hur det går men jag ska försöka vara tjurig. Kanske jag skulle köpt ett friskis och svettis-kort?





Pyssla med köksgeråd är kul


hmm, vad är det här då


Hej mamma


glad kille på lekmattan


Sitter själv en stund


....för att sedan dyka på näsan...


Hejå gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0