Städningsbetyr

Min lillpojke har nästan nyss somnat, han blev nog trött av att se sin mamma städa och skura hela lägenheten. Jag har nyss legat på alla fyra och skrubbat rent chassit till min vagn oxå, plus damsugit liggdelen, det kommer nämligen en tjej och tittar på den ikväll. Hon var verkligen intresserad men hon visste inte om vagnen skulle få plats i deras bil eftersom dom hade ett litet bagage. Testa kan man ju göra ändå föreslog jag och hon höll med, hoppas det funkar så jag får vagnen såld. Det är ju så bra att få massa pengar oxå för då kan man köpa en lite bättre vagn.

Imorse var jag och klippte luggen hos Emma, hon är så snäll som bjuder mig på luggklippning. Jag var nära att ta fram saxen själv men är jag dum och gör det så blir den bara sne.
Efter friskörbesöket så var jag och handlade lite burkmat till plutten, det finns ju inte så värst mycket att välja på när man ska ha 5-mån burkarna men snart blir han 6 och kan äta fisk och sånt, bra det.

Nu ska jag passa på att mysa ner mig i sängen och läsa nya Vi Föräldrar som kom idag. Härligt, jag som var såå nära att köpa nya MAMA men som tur är så gjorde jag inte det. Jag hade lixom glömt att jag fick en premenation av mammsen.



Superglad kille



Svårt att första va? Att han har lixom blivit till i min mage, vår fina plutt!



Håll tummarna för en lyckad försäljning nudå, tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0