vaccinationsdax!

Snart bär det av, till BVC för spruta....! C har till och med stannat hemma idag för att följa med, snällt! Inatt vaknade Sigge "bara" 3 ggr för att äta, vilken drömnatt, har sovit hyffsat bra, känner mig triggad för en veckas skriknätter!

Nu ska jag äta ägg och bacon till frukost, mumsigt. Vägde mig förresten och har redan gått ner 1kg på 2 dagar, wow! Kanske det går lite väl snabbt... jaja, det är ju bara för en tid, men visst mår man mycket bättre utan socker. Men jag tror jag vill ha en liten del ris och pasta m.m till min måltid, är inte så superförtjust i ägg heller.


Nä, nu är äggen klara. Nu får vi hoppas på en bra sprutupplevelse (haha, kan man skriva så?)!

Hej!

Kommentarer
Postat av: nea

Vad är det för diet du följer?.. Jag sket i att dricka läsk på vardagen och det resulterade i att 5 kg försvann på 4 veckor..=).. men nu behöver jag något annat att sikta in mig på.. ägg och bacon till frukost låter ju lyx..HELP ME!!

Vad är det för vagn ni köpt?..inte slänga in en fin liten bild på den?

Kram

2008-10-28 @ 10:23:27
URL: http://www.bebis.panatat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0