Vagnbestyr

Jag söker ny vagn, eller en till vagn. Jag är lite less på vår och jag gillar inte sittdelen heller. Jag ångrar att jag var så snabb med vagnvalet eftersom när man är nygravid så vet man ju varken vad man behöver eller vad man inte behöver. Jag tycker vår vagn är ful, tung och svårstyrd!
Eftersom det snart är dags för en sittdel så tänkte jag att jag skulle köpa en lättare vagn som han kan sitta i bara men ändå spara vagnen som vi har nu då den är bra att köra på landet men nu är jag ute efter en cityvagn eftersom jag inte gör annat än spriger i butiker....
På måndag ska jag kika på en vagn som jag hittade på blocket, hoppas den ser fin ut, jag måste ju även kolla i butikerna om det finns nån där till ett bra pris.


Här har vi nästan nyss vaknat, vi sov till 10 idag. Natten har varit jobbig, jag har sovit så ytligt. Sigge måste få eget rum snart, han vaknar utav att jag vrider på mig hela tiden och jag vaknar när han gör sina ljud.
Imorse vaknade vi 07.15, jag var så trött att jag visste inte vad. Han hade kissat ner hela sängen oxå, ååh jag fattar inte varför det händer hela tiden??? Jag är less på att byta lakan!

Nu ska jag busa lite med lillskiten, 12.45 kommer malin och evelina, då ska vi på kyrkis en sväng.



Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0