Vagnbyte

Nu så är det bestämt, vi byter vagn! Nu kan ni som vill köpa min vagn göra det på tradera (ska lägga in en annons på blocket oxå) för vi ska nämligen byta. Vi slår till på vagnen som jag hittade på blocket, ska bli så j*vla nice att slippa fyrhjulingen. Det är absolut inget fel på den nuvarande vagnen bara det att den är för mig lite tung att lyfta då jag har ont i ryggen och jag vill även ha en vagn som går lätt att styra, Urban Jungle here I come!

Lille snutten ligger och sover, han är verkligen jättetrött! Han hann inte sova färdigt innan babysången så när den var slut så var han helt färdig och han har snart sovit i två timmar.
I alla fall så har jag hört att det ska finnas babyspa på Södra Berget. Jag har ju ett presentkort där som snart går ut så jag tänkte att jag skulle ta med mig min Sigge på en mysig spaupplevelse! Det hade ju varit fantastiskt mysigt om C ville följa med oxå men eftersom han inte är så jätteförtjust i spa så går jag ensam... Om ingen annan vill följa med förstås???

Nu ska jag börja förbereda middagen, det får bli fläskfile idag. Ikväll ska jag nog gå en sväng förbi syster och hämta mitt paket från Me&I och kolla om hon hämtat overallen som Sigge skulle få låna, annars gör jag det nog själv.


Nu ska jag ta vara på ensamheten innan min lille prins vaknar! Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag och Evelina hade tänkt gå på kyrkis imorgon.

Ska du gå dit?

Isf kan jag komma bort till dig strax före ett. Så kan vi göra sällskap ner :-)

2008-10-21 @ 21:08:50
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0