Babysång

Här sitter vi och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att kunna knata iväg till stan och kulturmagasinet. Jag ska strax amma Sigge och sen beger vi oss. Förhoppningsvis somnar han på vägen in så slipper han vara en trött suris på sången.

Efteråt så ska jag titta en sväng på stan, jag är verkligen i behov av nya kläder! Höstiga koftor m.m som man kan värma sig i,även skor...

Nä nu måste jag klä på min lillakille som ligger och babblar i gymet, dags för AD-droppar och käk.


Ni får ursäkta mig om det blir mycket sammanskrivna ord men nu är det såhär att våran kräkpelle har lyckats lägga en spya rakt på tangentbordet och mellanslaget, därför är det lite trögt, tyvärr.


ja ja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0