Babysång

Idag har jag å Sigge varit på babysång. Jättekul verkar det vara och många söta bebisar. Denna gången var bebbarna mer jämngamla med Sigge vilket kändes roligare. De flesta var runt 2-3 mån och sov mest och man märkte att sigge hade en lite mer passande ålder då han tyckte det var jättespännande med andra bebisarna. Klappa händerna och sjunga var väldigt intressant. Han var inte tyst en enda gång och ville gärna prata högt med de andra. När vi skulle hem för dagen och vi satte oss i bilen så slocknade han direkt!

Det var ju meningen att vi skulle iväg på föräldraträff 14.30 men tyvärr så hann vi inte dit. Jag hade tänkt att vi skulle gå efter en stund eftersom jag inte avbokat den andra tiden men jag kände att jag ville stanna kvar. Synd att de båda infaller på samma tid, nu måste jag ju välja bort en av träffarna och då får det bli BVC:s föräldraträffar.... Nästa gång är den träffen kl 15 så då hinner vi nog. Jaja, vi får se!

Idag har C varit hemma från jobb eftersom han varit sjuk med feber m.m. Min mamma och min syster plus LOve kom hit en sväng idag så jag passade på att göra kasslerna som jag tänkte göra igår. Vi åt och Love busade, Sigge höll sig vaken hela tiden, han blev förresten jätterädd för sin moster idag. Han gjorde surläpp och började skrika när hon tog honom. Han är nog i den fasen nu då de blir rädd för allt och alla, för han blev rädd för sin farfar häromdagen oxå!  Tråkigt, men som tur är så går det ju över =)
Nu slocknade lillen (19.00) så vi får se hur länge han sover, känner jag honom rätt så kommer han vakna om 2 timmar och inte vilja somna om förrän 24-tiden, suck, men vad ska man göra då? Det går ju inte att hålla en spädis vaken som knappt orkar hålla upp ögonen...?


Tyvärr blir det inga bilder idag heller för min kamera är puts väck! Hittar den ingenstans... Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0