Det ser mörk ut...

...för mina pengar! Har kollat kontot och min sida på FK men inte ett enda tecken på att det är pengar på ingående. Jag ska vänta 1-2 dagar till innan jag ringer och hör, dom sade ju 3-4 dagar när papperet kommit till Östersund.

Jag har nyss badat sigge, det blir så sällan av på kvällarna för då är han så trött, han vill ju oftast sova vid 19-20 på kvällarna och då brukar vi ofta ha middagsbestyr när christian jobbar sent.
Sigge har oxå blivit förkyld, vi har legat och hostat och snorat ikapp inatt. Det måste bero på öppna förskolan, att man träffar så mycket barn.

Sigge ser så himla tött ut nu så jag ska ta och bädda ner oss en stund, jag ska oxå ta en liten powernap. Trodde jag skulle vara frisk idag men känner mig fortfarande lite småhängig. Jag är snorig och det kliar i halsen så jag måste gå omkring och småhosta hela tiden.


Nu måste jag verkligen lägga lillen, han kliar i småögonen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, hade också sån där jobbig hosta som aldrig gav med sig riktigt

2008-09-30 @ 15:03:53
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0