...

Vad ska man göra idag då? Christian vill bara vara hemma och tråka och jag har lust att lämna bostaden, som alltid. Jag tycker att det är så tråkigt att vara inomhus hela dagarna.

Tror jag ska åka på IKEA och köpa en grej på barnavdelningen sen kan jag ju faktiskt åka en liten sväng till erikshjälpen för att se om man kan hitta något att fynda, jag skulle ju behöva en plåt, kanske finns där?

Jag förlorade oxå auktionen på tradera om en jättefin PoP-mössa. Det tråkiga med tradera är att folk spanar in vad de vill ha ,sen i sista minuten så lägger dom ett jättehögt  bud så det är helt omöjligt att hinna buda över! Det borde vara förbjudet tycker jag... iof så gjorde jag samma sak när jag skulle köpa tågbiljett, men det är ju en annan historia 8-)

Nu har christian och sigge busat färdigt så jag ska väl packa in allting i bilen. Han borde ju vara trött nu eftersom han bara har  sovit en snabbis sen kl 07 imorse.

Well well, ha en god lördag då!




ps, har nån sett min kamera?

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju det som är grejen med auktioner ;)

2008-09-13 @ 15:16:06
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0