Godmorgon

Sovit gott? Nja inte jag men siggeplutt han sov till 07.30 han, borsett att han vaknade till nångång då jag fick stoppa in nappen och även amma honom en gång runt 03-tiden. Jag då? Ja jag ligger ju bara och lyssnar på alla dessa konstiga ljud som han har för sig... Blir perfekt den dagen han får eget rum då jag kan sluta ligga och lyssna. Men då slog det mig, TÄNK OM JAG LIGGER OCH LYSSNAR ÄNNU MER DÅ? Bara för att han ligger längre bort i ett annat rum, oj oj oj vilka problem jag har. Jag kommer aaaldrig få sova igen!

Nu ligger han och pratar så gott med TVn.
Jag borde verkligen klä på oss nu. Tänkte att jag skulle åka en sväng till farmor och farfar idag, vara där och bli bortskämd med lunch och gofika, mysigt!


Tack och adjöken!




Kanske jag borde åka och köpa mig en nya kamera idag?? SCCHH, i smyyyg, christian vet inget om mina planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0