hola bandola

Har precis slängt in en långpanna med smet till en blivande "falsk potatisbakelse", ska bli intressant att se om jag lyckas denna gång. MMM vad gott, ska försöka att inte föräta mig nu när jag precis börjat sluta med godsaker. men provsmaka måste jag ju!

Idag har vi varit och hälsat på moster katarina och hennes familj, det blidde en liten promenad runt på södermalm och en fika, de andra fikade wienerbröd och jag åt frukost eftersom jag inte ätit något än.
När jag senare kom hem hade vi besök från ceasar och juno inkl. föräldrar då förstås. De hade varit här en stund så jag hann inte träffa dom så länge.

Jag har iaf varit och hämtat bumbostolen idag så nu sitter vår lilla gullknopp jättestadigt i den. Lovar att visa en bild sen men nu måste jag ta ut kakan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0